s1
s2
s3
s4
s5
s6

Sıkça Sorulan Sorular

SORU: Tesisinizde günlük veya haftalık kiralama ve ekstra yatak hizmeti veriliyor mu?
CEVAP: Tesisimizde haftalık ve günlük kiralama hizmeti verilmektedir. Fiyatları ve diğer detaylar ile ilgili bilgiyi 444 6 414 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak öğrenebilirsiniz. Dairelerde ekstra yatak hizmeti ücretli olup, konaklamanız sırasında Narven Misafir İlişkileri'ni arayarak, daire numaranızı bildirdiğinizde ekstra yatağınız dairenize yerleştirilecektir.

SORU: Tesisinizde hangi bloklar tamamlanmıştır ve hizmettedir?
CEVAP: Yedigöller mahallesi, 1.etabın A,B,D,E,F,G ve H blokları tamamlanmış ve hizmete girmiştir. C blok inşa süreci kısa süre içerisinde başlatılacaktır.

SORU: Aquapark var mı, kaç tane kaydırak var?
CEVAP: Tesisimizde aquapark bulunmamaktadır. Kadın ve Erkek SPA alanlarımızda Kaydıraklı Havuzlarımız ve Eğlence Havuzlarımız mevcuttur.

SORU: SPA terapi masajları ve fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim?
CEVAP: SPA alanımızdaki terapi masajlarımız hakkında detaylı bilgiye 444 6 414'ü arayarak müşteri hizmetleri hattımızdan ulaşabilirsiniz.

SORU: Tesise gelirken ne getirmeliyim? Dairelerde hangi gereçler bulunuyor? Yiyecek ve içecek hizmetleri sunuyor musunuz?
CEVAP: Tesisimize gelirken bornoz, bone, terlik ve diğer sadece kişisel eşyalarınızı içeren valizinizi almanız yeterlidir. Dairenizde en ince ayrıntısına kadar düşünülerek, banyoda havlu, mutfaklarınızda bardak, çatal, bıçak, yemek yapabilmeniz için her türlü mutfak gereçleri mevcuttur. Detaylı daire gereç listelerine yukarıda bulunan ana menüdeki daireler ve villalar başlığı altından erişebilirsiniz. Dilerseniz tam donanımlı mutfağınızda Narven Market'ten seçebileceğiniz bir çok ürünle kendiniz de yemek yapabilirsiniz. Ayrıca tesisimizde Açık Büfe Restoran, Alakart Restoran, Pastane, Kitap Kafe, Pançeta Et Restoranı, SPA Alanı Vitamin Kafeleri, Yetişkin Oyun Alanı Kafeteryası, Nazlı Göl Kafe ve Büyük Göl Kafe alanlarında uygun fiyatlı yerel ve uluslararası mutfaklardan enfes yemek seçenekleri, aperatif lezzetler, tatlı-tuzlu atıştırmalıklar ve taze içecek seçenekleri de sunulmaktadır.

SORU: Tesiste market var mı? Her ihtiyacımı markette bulabilir miyim?
CEVAP: Tesisimizde bölgenin en uygun fiyatları ile 200 m2 alanda hizmet veren marketimiz bulunmaktadır. Marketimizde temel ihtiyaçlarınızın yanı sıra havuz malzemelerinden Dalından Lezzetler seralarımızda doğal olarak ürettiğimiz sebze ve meyvelere kadar tüm aradıklarınızı bulabilirsiniz.

SORU: Geldiğimizde vakit geçirebileceğimiz oyun alanları mevcut mu?
CEVAP: Yetişkin ve minik misafirlerimiz için ödüllü Narven Macera Parkı'mız başta olmak üzere, yetişkin misafirlerimiz için ATV Safari ve Off-Road turlarımız ve Yetişkin Oyun Salonumuz, minik misafirlerimiz için Minikart Pisti, açık alan oyun parkları ve bir çok oyun seçenekleri ile hizmet veren bir oyun alanımız bulunmaktadır.

SORU: Tesisinizde çevre turları ve aktivite hizmetleri sunulmaktadır?
CEVAP: Tesisimiz içerisinde ve çevresinde mevsimlere göre değişebilen içeriklerle ücrete tabi gezi turları ve aktiviteler düzenlenmektedir. Bu hizmetler hakkında detaylı bilgiye 444 6 414'ü arayarak müşteri hizmetleri hattımızdan ulaşabilirsiniz.

SORU: Tapu işlemleri hakkında bilgi alabilir miyim?
CEVAP: Satın aldığınız dairenizin borcu tamamen bittiğinde, narven.com.tr sayfasında bulunan tapu vekaletini hazırlayıp, NARVEN TERMAL KASABA, DEMİRCİLER KÖYÜ MEVKİ, BOLU adresine kargo ile gönderebilirsiniz. Aynı zamanda tapu masrafları için 444 6 414 numaramızdan Satış Sonrası Ve Müşteri Memnuniyeti Birimi'ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

SORU: Tesise ulaşım var mı ya da ulaşım nasıl gerçekleşmektedir?
CEVAP: Tesisimize ulaşım şahsi aracınız ve ticari taksiler ile gerçekleşmektedir.